Sevgilim Götümü Deldi

merhaba bizimhikaye.blogspot.com okuyucuları. anlatacağım hikaye kesinlikle doğrudur. benim adım damla 16 yaşındayım. 1 yıllık bir ilişkim var. sevgilimle ciddi düşünüyoruz. sevgilim bana dokunmak istemediğini söylese de istekli bir kız olmamdan dolayı buna dayanamadı ve birlikte olmaya karar verdik fakat ben bakire olduğum için götümden yapacaktı. Herneyse hikayeme geçmek istiyorum. Sevgilim ve benim ailemin silivride yazlıklarımız var. cem e artık dayanamadığımı bu işin olmasını söyledim. ağustos ayıydı ailesi izmire gitmişti. cem evlerine geldi bende annemden cemle buluşmak için izin istedim. daha sonra buluşup onların evine gittik. biraz tv izledikten sonra cem beni kucağına aldı ve öpüşmeye başladık. biraz öpüştükten sonra üst kata çıkarmak istediğini söyledi bende azması için yoo falan yaptım. daha sonra kucağına alarak beni yukarıya çıkardı. yatağa yattık ve öpüşmeye devam ettik. beni üstüne aldı biraz bu şekilde öpüştükten sonra ben çok zevk aldığım için alta geçtim. öpüşmeye devam ettik öpüşürken bi yandan sikini kadınlığıma sürtüyordu bu bana çok zevk veriyordu. yavaş yavaş soyunduktan sonra sadece iç çamaşırımla kaldım cem ise çıplaktı. ilk önce sütyenimi çıkardı biraz küçük memelerimi yaladı daha sonra kilodumu çıkartıp göbeğimi yalayarak kadınlığıma indi. kadınlığımı yalarken ben çok zevk almyaya başladım ve cem in kafasını kadınlığıma bastırmaya başladım. biraz yaladıktan sonra çenesindeki sakallarını sürtmesini istedim. çünkü bu bana aşırı zevk veriyordu. cem benim amımı yalarken ben ilk okul arkadaşlarımı ve öğretmenlerimi düşünüyordum çünkü bu bana çok zevk veriyordu. zaten arada cem le sevişirken başkalarını katarak fanteziler kurardık. cem biraz yaladıktan sonra sikini ağzıma uzattı ve yalalmamı istedi. biraz yaladıktan sonra beni domalttı ve sikini götüme dayadı. baya bi zorlamasına rağmen siki götüme girmiyordu. bu hikaye yazanların klasik lafı olan krem sürdü öyle sikti gibi bisey beklemeyin öyle bisey yapmadı malesef. parmağını ıslatıp göt deliğime soktu biraz sokup çıkardıktan sonra 2 parmağa ve ardından bunu 3 parmağa çıkardı daha sonradan parmaklarını içimden çıkarıp yarrağını götüme tek hamlede soktu. o an attığım çığlığı ömrüm boyunca unutamam çünkü götümü resmen delmişti. ben çığlık attıktan sonra ağzıma yastık dayadı ve bir süre götümün içinde bekledi. götümün içi resmen alev almış yanıyordu hayatımda böyle bir acı yaşamamıştım. daha sonra ben biraz alıştım ve cem git gel yapmaya başladı git gel yaparken götüm hala acıyordu ve ben inliyordum. biraz sonra acı yerini zevke bırakmaya başladı ama hala ağır bir acı vardı götümde. cem beni biraz böyle siktikten sonra geliyorum dedi ve sıcak volkan içimde patladı. döllerinin götümün içine sıcak sıcak sikindan atması o kadar zevk verdiki bana cem de çok zevk almışolmalı 5 dakika boynuca kulağımda nefes nefeseydi. daha sonra kalktık ben götümü yıkadım tuvalette. birlikte duş aldıktan sonra beni eve bıraktı ve kendisi de istanbula döndü. hikayem bu kadar arkadaşlar fırsat buldukça daha sonra fantezilerimizi ve diğer ilişkilerimizi de anlatıcam. fantezilerimizden birini gerçekleştirmeyi düşünüyoruz güvenilir biriyle ama kim olur bilmiyorum. görüşmek üzere

4 yorum:

  1. 05308715916 ben murat istanbuldanım bekarım sınırsız ve doyumsuzum ister evli bayanlar ister bekar bayanlar arayın mesaj atın yaş takıntım yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşlar içimi birilerine dökmek istiyorum artık. bunalım içindeyim Ailemden sürekli baskı görüyorum.. Üvey annem rahat bırakmıyor beni hiç Romanyada yaşıyoruz ama çok sıkıldım türkiyeden biriyle neresi olursa olsun evlenmek istiyorum beni türkiyeye getirin yeter Numaramı veriyorum 00 2378000804 bu numaradan bana ulaşabilir ciddi olan arkadaşlar. Her muhabbeti yaparım ama Beni aşağılıcak olanlar kesinlikle aramasın. hicbir para istemiyorum sadece huzur istiyorum :( üvey annem evdeyken konuşamıyorum 3 Hafta evde yok acele edin bekliyorum :( 



      Face sayfamda bu ===))   FACEBOK GİRİŞ İÇİN TIKLAYINIZ




















      Sedanuz Sarı




      Merhaba ben Sedanur arkadaşlar öncelikle porno tutkunu biri değilim hatta türbanlı bir kızım :(
      sadece mecburiyetten giriyorum bu sitelere başıma bi iş geldi aynı şekilde büşra diye bi kız vardı onunda başına gelmiş sanırım neyse uzatmıcağım sizden yardım istiyorum arkadaşlar 2 yıl önceydi sahilde otururken bir ayı geldi yanıma hiç birşey anlamadan baktım o ayı dediğim adamın kollarında bulmuşum kendimi neye uğradığımı şaşırdım resmen aşık oldum adama kendime hakim olamıyordum neyse foto çekinmişiz birde sonra eve atmış beni nasıl olduğunu anlamadan sonradan aklım başıma geldi evden nasıl kaçacağımı bilemedim ama çok geç kalmışım herşeyi yapmış bana benım aklım başıma gelene kadar :( Neyse o günden sonra daha ne gördüm ne duydum bu ayıyı ama piskolojim bozuldu o gunden sonra neyse 1 ay önce hiç ummadığım anda telefonum çaldı arayan kuzenimdi seni öldüreçeğim diyordu ne oldu dedim porno sitelere kadar düştümü resimlerin kim o adam diyordu beynimden vurulmuşa döndüm ne diyorsun dedim ne sitesi ne resmi mesaj atıyorum sana gir bak o siteye ne resmi gör dedi kapattık teli yolladı site adresini girdim baktımki bu ayı cıktı karşıma beraber çekindiğimiz fotoyu atmış bide beni nasıl yatağa attığını anlatmış o günden sonra evi terk etmek zorunda kaldım tek yaşıyorum :( o an anladım nasıl aşık olduğumu o adama bi parfüm varmış onu kullanıyormuş o parfümün kokusunu alan kızlar karşı koyamıyormuş sakın denemeyin başka kızların canı yanmasın :( işte burda size işim düşüyor aşağıda link atıyorum bu resimdeki ayıyı bilen veya tanıyan varsa lütfen bana ulaşsın bu adamı parçalamak istiyorum lütfen yardımcı olun bana size minnettar kalırım. linki atıyorum




      İŞTE LİNK BU ÇİFT TIKLAYIN BUNU YAZAN GORİLİ TANIYAN BENİ BULSUN LÜTFEN..

        

      ÇİFT TIKLAYIN BURAYA HİKAYE GİBİ ANLATMIŞ BİDE HAYVAN





































































































































      1

      Sil
  2. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.




    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Ateşli ve Azgın Bayanlar Adana ve yakın çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven çerçevesinde bir ilişki arayan Sexs’te Sınır Tanımayan ve ne istediğini bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorum..
    0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık ! ” Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp Line Tango Wiber Var!

    Merhaba, Evli Çiftler Eşinin Mutluluğundan Mutlu Olan, Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. (Fotoğraf ispatlı) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın ' 0545 - 352 – 25 – 52 '' Özele Açık ! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.




    Eşini veya sevgilisini paylaşmak isteyen gizliliğe önem veren, güvenilir ve sır saklama erdemine sahip kimse varsa Tanısalım.. 0545 – 352 – 25 – 52 Özele Açık !

    Not:Deneyimim var !

    YanıtlaSil